Vi har hatt morgensamling med staben her med gitar og sang, og plutselig dukket det opp en kjent sang for elevene som vi har hatt på morgensamling i Norge. Elevene klinte til med bevegelser og greier😊

En kveld dro hele klassen og staben her nede på restaurant i Medgidia og nøt digg mat og godt selskap. Dagen etter tok vi farvel med de fine folka og heltene i Medgidia og satte kursen mot Constanta i en meget het lokal buss. Vi sjekket inn på hotellet og dro ut og spiste på kvelden. Noen bestilte den safe matretten pizza, mens andre prøvde seg på noe mer eksotisk som pasta med blåskjell og blekksprut. Av desserter kan vi nevne favoritter som snickerskake og sjokolademousse.
Neste dag i Constanta dro mange på stranda og grilla seg i sola og kjølte seg ned i Svartehavet, mens en liten gjeng gikk på sightseeing. På kvelden dro vi til et barnehjem der vi spiste pizza, spilte fotball, lagde armbånd og pusla puslespill. Utrolig fint å være sammen med barna!
 Sang

Siste dagen var det shopping, strand og avslapning før vi dro ut og spiste på kvelden. Cindy som leder prosjektet i Medgidia kom på kvelden og spiste sammen med oss. Her ble det også avsløring av hemmelige venn og overrekkelse av fine gaver.
Reisen hjem gikk fint, og vi fikk kjenne på litt spenning i hverdagen da vi måtte småjogge fra flyet til neste gate da vi mellomlandet i Frankfurt😅
For en flott tur og for en fantastisk  klasse, tusen takk for turen!