Fra Santorini gikk turen til Paros. Det var like vakkert her som på Santorini.

Torsdag

Vi ankom Paros med båt kl. syv. Vi ble plukket opp ved havnen og kjørt til hotellet som lå få minutter unna. I det vi kom inn på hotellområdet ble vi møtt av hotellets mange katter, noe som de fleste likte. Ikke alle var like fornøyd ettersom noen var allergiske. Etter at vi hadde kommet oss til rette på hotellet viste Sakis oss litt rundt i byen og vi fikk spist middag.

Fredag
Tidlig om morgenen var det noen som valgte å trene styrke med lærer Marie. Etter dette spiste alle en god frokost. Så viste Marie de som var interesserte veien til stranden. På stranden koste vi oss i mange timer og spiste en god lunsj. Litt etter litt gikk folk tilbake til hotellet. Når vi igjen samlet klassen kl. syv fikk vi en kort beskjed angående neste dag av Sakis og Marie. Etter dette gikk de fleste ut og spiste middag.

Lørdag
I dag var det igjen noen morgenfugler som trente med lærer Marie før frokost. Etterpå fikk alle et valg hvor de enten kunne bli ved bassenget, dra på stranden eller dra på Arkeologisk museum med Sakis. Dette var en dag der folk gjorde mest som de ville. Kl. åtte møtte vi opp i resepsjonen, og dro ut og hadde en koselig fellesmiddag. Søndagen dro vi videre med båt til Mykonos.